logo-community

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    חובות לבנקים: מה עושים כשלא מצליחים לעמוד בהתחייבויות?

    חובות לבנקים: מה עושים כשלא מצליחים לעמוד בהתחייבויות?

    חובות לבנקים מתחילים לרוב בסכומים נמוכים למדי ואט אט יכולים להצטבר לכדי סכומים גבוהים במיוחד. מכאן, הדרך לסחרור כלכלי הופכת למהירה. מלבד אי הוודאות הכלכלית הסובבת את החייב, הרי שהוא נתון גם ללחצים נפשיים רבים וכן לסנקציות שונות (לאו דווקא מהתחום הכלכלי), כך שהתעלמות מהמצב רק תחמיר את הבעיה. במקרים כאלו, פנייה לשירותיו של עורך דין לענייני הוצאה לפועל יכולה בהחלט לעזור. לפניכם מדריך  שיעזור לכם להבין מה בדיוק עליכם לעשות כשאינכם מצליחים לעמוד בהתחייבויות.

    חובות לבנקים: מה עושים כשלא מצליחים לעמוד בהתחייבויות?

    חובות לבנקים זו בהחלט מציאות לא נעימה, העלולה לפגוע לא רק בחייב אלא גם בסביבה הקרובה והתומכת שלו. אמנם נראה כי מדובר בדרך ללא מוצא, אך למעשה, ניתן לנקוט במספר פעולות כשלא מצליחים לעמוד בהתחייבויות ולהתחיל לצאת לדרך כלכלית חדשה:

    1. אל תחששו להתמודד

    החשש מפני התמודדות עם החובות, מביא לא מעט אנשים להעלים עין מחובות קטנים וממכתבי התראה שהבנק שולח, דבר שכמובן אינו תורם במאומה לפתרון הבעיה. לכן, בשלב הראשון חשוב לאזור אומץ, להבין היכן טעינו ולנהוג בפתיחות ושקיפות מול הבנק, המעריך צעדים כאלה ויכול להציע לכם מגוון פתרונות יצירתיים, כמו פריסת תשלומים נוחה והקפאת הלוואות.

    1. הימנעו מהלוואות נוספות

    לא מעט חייבים מאמינים כי הפתרון האידיאלי להלוואות הוא לקיחת הלוואה נוספת לכיסוי ההלוואה הקיימת. ברוב הפעמים, לא רק שלא מדובר בפתרון, אלא בהעמקת הבעיה ולכן, במקום לקחת הלוואה נוספת, כדאי לנסות ולבדוק אפשרויות של מחזור הלוואה וניהול מושכל של ההוצאות השוטפות.

    1. התייעצות עם עו"ד הוצאה לפועל

    עורך דין הוצאה לפועל הוא הגורם המקצועי והמנוסה ביותר בתחום החובות ובאמצעות הידע המקצועי והיכרותו את דרכי ההתנהלות המקובלות והמומלצות מול הבנקים ולשכת הוצאה לפועל, הרי שתוכלו להבין מהן הזכויות שלכם ולבדוק את האפשרויות המשפטיות שלכם להסדרת חובות.

    מתמודדים עם חובות לבנקים? אתם לא לבד!

    הצטברות של חובות עלולה להביא לפגיעה באיכות ושגרת החיים של החייב וככל ואתם מוצאים את עצמכם מתמודדים עם חובות כלפי הבנקים, כדאי שתדעו שאתם לא לבד. משרדנו, משרד עו"ד קורל פרג'יאן, מתמחה בתחום הסדרי החוב. נשמח לסייע לכם להבין מהן הזכויות שלכם ומהם ההליכים המשפטיים המתאימים ביותר למצב שלכם.

    שתף באמצעות

    מאמרים נוספים

    Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
    052-5507498 WhatsApp