logo-community

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    עורך דין חובות

    עורך דין חובות

    עורך דין לסגירת חובות

    עורך דין לסגירת חובות, הינו עורך דין מיומן במשא ומתן מול הנושים השונים, תוך תיאום מלא בין כולם בכל הקשור לסגירת החובות.

    לרוב, כאשר החובות מתחילים להצטבר ולגדול, אותם אנשים אשר חייבים את הכספים, מרגישים שהעולם חרב עליהם ואין פתרון לבעיות.

    אך לא כך הוא הדבר, קיימים פתרונות רבים אותם החוק מאפשר כיום.

    עורך דין לסגירת חובות, יידע כיצד לתפעל כל תיק ותיק, וזאת מבלי לפגוע בחייב. בנוסף, הוא יידע לאבחן את הצורך של החייב (לעיתים הסרת עיקול, לעיתים הגבלת יציאה מהארץ ועוד) ובהתאם לכך, יפתור את הבעיה.

    לעיתים כל שיידרש הוא משא ומתן עם הזוכה, להפחתת הריביות, פריסת התשלומים בכדי שיהיו נוחים לחייב. ככל ואין באפשרות החייב לעמוד בהסדר מול הנושים, ניתן יהיה לפרוס לו את התשלומים לנמוכים ונוחים אשר לא יפריעו לחייב בשגרת היום יום, ובמקביל ההליכים בתיק יעוכבו והחייב יוכל להתנהל כרגיל.

    עורך דין לסגירת חובות  – מתי נדרש?

    אנו מכירים את הבעיה כאשר לפתע מופיע עיקול בחשבון הבנק, ולבעל החשבון אין שמץ של מושג מאיפה או מה לעשות עם אותו עיקול, למי לפנות וכיצד לפעול בכדי להסירו במהירות האפשרית. במשרדנו, כל שנדרש הוא לאשר לנו לפעול ולייצג את החייב, ואנו נפתור את הבעיה על הצד הטוב ביותר, במהירות האפשרית.

    אי היכולת להתנהל כאשר רובץ עיקול על חשבון הבנק או המשכורת, הינה הרגשה מסתכלת מאין כמותה, ומשפיעה על החייב ועל כל בני ביתו.

    עורך דין לסגירת חובות יעניק לכם שקט נפשי וכלכלי, והכל בהתאם ליכולתכם ובקשתכם.

    מומחית בסגירת חובות

    עורכת דין קורל פרג'יאן, עם ניסיון של למעלה מעשור בתחום, מקפידה להעניק את מלוא תשומת הלב לכל לקוח ולקוח, בהתבסס על כך שלכל חייב מגיעה הזכות לחיות בכבוד, ובהתאם ליכולתו הכלכלית.

    ככל ונתקלתם בבעיה, מול נושה פרטי, חברת מימון, בנקים, עורכת דין קורל פרגי'אן תדע לסייע לכם ולפתור את הבעיה על הצד הטוב ביותר.

    אנו מאמינים כי לכל בעיה יש פתרון. למרות שלפעמים הכל נראה אבוד, פנה אלינו עוד היום ואנו נסייע בפתרון מלא ומיידי.

    במשרדנו, אנו דוגלים במחשבה כי אין צורך לחיות לצד החובות, כאשר כיום בהתאם לחוק, קיימים פתרונות רבים ומגוונים אשר מסייעים ומקלים על החייבים.

    עורך דין לסגירת חובות  - מתי נדרש?

    שתף באמצעות

    מאמרים נוספים

    Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
    Call Now Button