logo-community

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    הסדר חובות מול בנקים לחברות

    הסדר חובות מול בנקים לחברות

     

     

     

    הסדר חובות מול הבנקים לארגונים וחברות

    הסדר חובות מול בנקים לחברות וארגונים

    חובות לבנקים הם תופעה מוכרת שבדרך כלל אינה מצריכה הסדר חוב, למעט מקרים בהם הם יצאו מכלל שליטה, זאת מאחר וגם מינוס נחשב כסוג של חוב. חובות הקשורים למשכנתאות, ספקים ותשלומים לבנקים, רשויות מס ורשויות שונות, יכולים להצטבר ולגדול במידה עצומה. מלבד שיבוש התנהלות פיננסית תקינה, חוב פיננסי מהותי יכול להוות איום ממשי על נכסיו של החייב. אם לחייב חסר את האמצעים הכספיים לפרוע את חובו, עומדת לנושה הזכות החוקית לממש את החזר החוב באמצעות הליכי הוצאה לפועל, הליכי פשיטת רגל, ובמקרה של חברה – פירוק לפי התקנות הרלוונטיות. עם זאת, בטרם פונים להליכים מפרכים אלו, הכרוכים בזמן משמעותי, תהליכים בירוקרטיים ועומס נפשי, יכולים החייבים לנסות לפתור את המצב באמצעות משא ומתן להשגת הסדר חובות מול הבנק. הדבר מאפשר להם לפרוע את חובותיהם, או חלק ניכר מהם, לאורך תקופה ממושכת. הסדר חובות מול בנקים לחברות, מומלץ שיעשה על ידי איש מקצוע מיומן ומנוסה, לדוגמת עורך דין העוסק בתחום.

    היתרונות של הסדר חובות מול בנקים לחברות

    הסדר חובות מול בנקים לחברות, מספק לחייבים פתרון ניהולי יותר, המאפשר להם להתגבר על חובותיהם בהדרגה, מבלי לחיות תחת איום מתמיד של הליכים משפטיים. יתרה מכך, ההסדר מבסס אמינות מול הנושים, שכן הסיכוי לפרוע את החוב הופך ריאלי יותר באמצעות תשלומים מדודים ומתוזמנים. גם הנושים נהנים מהסדרי חובות, שכן יש להם אפשרות לקבל כספים, גם אם בצורת תשלומים, ללא צורך בהליכי הוצאה לפועל ממושכים ויקרים. הבנקים אמנם נתפסים כמוטבים במערכת ההוצאה לפועל, אך לא תמיד הם מקבלים את מלוא התשלומים המגיעים להם, בשל חוסר יכולתם של החייבים להחזיר. לכן, במקרים רבים הבנקים מעוניינים להגיע לפשרה עם החייבים, במיוחד כאשר מדובר בחברות, כדי להקל על החזר החוב ואף עשויים לקבל פשרה חלקית.

    חשוב לדעת

    בסופו של דבר, הסדרי חוב חוסכים מהבנקים הוצאות כספיות גבוהות הקשורות לניהול ההליך המשפטי. כתוצאה מכך, בתנאים ספציפיים, בנקים מעודדים באופן פעיל היווצרות הסדרי חוב. חברתכם נקלעה לחובות? פנו אל עורך דין מנוסה בתחום, על מנת שיוכל להסדיר עבורכם את החוב. עו"ד קורל פרג'יאן היא בעלת ניסיון רב בכל הקשור להסדר חובות, בין אם ללקוחות פרטיים ובין אם לחברות והיא משיגה ללקוחותיה את ההסדר הטוב ביותר עבורם. מוזמנים ליצור קשר.

    היתרונות של הסדר חובות מול בנקים לחברות

    שתף באמצעות

    מאמרים נוספים

    Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
    Call Now Button