logo-community

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    עורך דין עיקולים

    עורך דין עיקולים

    עיקולים הם חלק מאמצעי ההרתעה של ההוצאה לפועל. באמצעות עורך דין עיקולים, ניתן לנסות ולהגיע להסדרים מול הנושים, ובכך להביא לביטול צו העיקול. את אמצעי העיקול ניתן להפעיל על החייב בשל מגוון נסיבות, כמו בעת אי עמידה בתנאי פירעון ההלוואה שנטל, אי תשלום התמורה עבור המוצר או הנכס המעוקל ועוד מגוון סיבות נוספות. כך או כך, עיקול נכסים זהו בהחלט מצב לא נעים, הכרוך גם בהתמודדות מול תחושות של בושה וחדירה לפרטיות. לכן, מיד עם קבלת צו העיקול, יש לפנות בהקדם לשירותיו של עורך דין עיקולים לבחינת האפשרויות המשפטיות העומדות בפניכם.

    כיצד עורך דין עיקולים יוכל לסייע לכם?

    עיקולים יכולים להיות מוטלים על מגוון סוגי רכוש, החל ממטלטלין ונכסים רשומים (דירה, רכב וכדומה) ועד לנכסים פיננסיים (קופות גמל וניירות ערך לדוגמה).

    בהתקשרות עם עורך דין עיקולים, תוכלו לקבל מעטפת שירותים משפטיים הכוללת:

    • סיוע בבקשת ביטול צו העיקול

    במידה והוגש נגדכם צו עיקול, הרי שניתן לבקש עיכוב הליכים ואף ביטול הצו באמצעות טפסים ייעודיים ופירוט הנסיבות בגינן מוגשת הבקשה. עורך דין מקצועי יוכל לסייע לכם להגיש בקשה מנוסחת ומנומקת היטב לביטול צו העיקול, באופן שיביא למקסום הסיכויים כי הבקשה תתקבל וצו העיקול יתבטל.

    • הליך פשיטת רגל

    צו עיקול הוא סימן מקדים המעיד על התנהלות כלכלית לא נכונה. במסגרת שירותיו המשפטיים של עו"ד עיקולים, ניתן יהיה לבחון את הפתרון המתאים ביותר עבורכם.  מערכת המשפט בישראל מעמידה לרשות החייבים מספר אפשרויות משפטיות להגעה להסדר חובות ויציאה לדרך כלכלית חדשה. במסגרת הליכים אלו, ניתן לבטל את העיקולים שהוצאו נגדכם.

    • ליווי משפטי

    נקיטת הליך עיקול מהווה צעד משמעותי של הוצאה לפועל, ולעיתים מתוך לחץ ובלבול, החייב נוטה לפעול בלא יודעין לרעתו. עורך דין מומחה בתחום יוכל לסייע ולכוון אתכם לאורך כל התהליך, באופן שיעזור לכם להירגע ולפעול מתוך יישוב הדעת.

    משרד עו"ד קורל פרגי'אן – אתם בידיים בטוחות

    כשהחובות המצטברים מגיעים למצב של פתיחת הליכים והוצאת צווי עיקול, הדבר צריך להוות עבורכם תמרור אזהרה ולהביא אתכם לפנות בהקדם האפשרי לשירותיו המשפטיים של עו"ד מומחה בתחום הוצאה לפועל בכלל ועיקולים בפרט.

    למשרדנו ניסיון רב בתחום ובשילוב היחס האישי והחם שאנו מעניקים לכל לקוח, נשמח למצוא גם עבורכם את הפתרונות הטובים ביותר למצבכם.

    שתף באמצעות

    מאמרים נוספים

    Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
    052-5507498 WhatsApp