logo-community

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    פירעון חובות: דרכים שונות והסברים מפורטים

    פירעון חובות: דרכים שונות והסברים מפורטים

    הליכי הוצאה לפועל בעקבות הצטברות חובות לבנקים או גופים אחרים, זו מציאות לא נעימה בהחלט, הכרוכה הן בהיבטים כלכליים והן בהיבטים בריאותיים הנובעים מלחץ נפשי רב. אמנם מקובל לחשוב כי הצטברות חובות היא תוצאה של התנהגות כלכלית רשלנית, אך פעמים רבות מדובר באנשים נורמטיביים שנקלעו לסיטואציה זו בעל כורחם (כמו למשל במקרה של תאונות ופציעות הפוגעות בכושר ההשתכרות של הנפגע). מתוך הבנה זו, ובמטרה למנוע את העמקת הסחרור הכלכלי אליו נקלע החייב, המדינה מציעה לחייבים מספר אפשרויות חוקיות להסדיר את חובותיהם ולצאת לדרך כלכלית חדשה.

    פירעון חובות – הדרכים המומלצות ביותר

    כיום, ניתן למצוא מגוון דרכים ואפשרויות הסדר חוב בהוצאה לפועל ובין הדרכים המומלצות ביותר נמצאות:

    1. הליכי חדלות פירעון ושיקום כלכלי

    הליך חדלות פירעון ושיקום כלכלי מחליף למעשה את הליך פשיטת הרגל המוכר, בשל  הסטיגמה השלילית שדבקה בחייבים שהגיעו למצב פשיטת רגל, הבירוקרטיה הרבה וכן בשל שינוי מטרות ההליך, המתמקדות כעת בשיקומו הכלכלי של החייב. במסגרת הליך חדלות פירעון ושיקום כלכלי החייב ייהנה מעיכוב הליכים מלא ומחיקת יתרת החוב בסופו של תהליך.

    1. איחוד תיקים בהוצאה לפועל

    במידה וקיימים לכם מספר תיקים בהוצאה לפועל, הרי שניתן לבחון את האפשרות לאחד את התיקים לתיק אחד ובכך, ליהנות מפריסת תשלומים ארוכה יותר והחזר חודשי קטן יותר. כדאי לדעת, כי איחוד תיקים בהוצאה לפועל לא יתאפשר במידה ואחת מהתיקים הוא תיק הנוגע לחוב מזונות.

    1. הסדר חובות ללא פשיטת רגל

    אפשרות נוספת להסדרת חוב בהוצאה לפועל היא הגעה לפשרה וגיבוש הסדר נוח מול הנושים בתיק. הסדר מסוג זה דורש את מעורבותו של עורך דין מומחה בתחום בכלל וביכולת ניהול משא ומתן בפרט, כך שיוכל להגיע להסכמות עם הנושים ולנסח הסכם פשרה מסודר ובסופו של תהליך, תיק ההוצאה לפועל ייסגר.

    משרד עו"ד קורל פרג'יאן – יוצאים לדרך כלכלית חדשה

    כפי שניתן להבין, קיימות לא מעט דרכים ואפשרויות להגיע להסדרי חוב מיטביים עם הנושים בתיקי הוצאה לפועל ובכדי למצוא את הפתרון המתאים ביותר עבורכם, כדאי וחשוב להתייעץ בהקדם עם עורך דין מקצועי ומנוסה – משרד עו"ד קורל פרג'יאן, המתמחה מזה שנים רבות בתחום וישמח להעניק גם לכם שירות מקצועי ואת האפשרות לצאת לדרך כלכלית חדשה. צלצלו 052-5507498

    שתף באמצעות

    מאמרים נוספים

    Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
    052-5507498 WhatsApp