logo-community

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    פנייה אל עו"ד משפחה בעלת המלצות וניסיון

    פנייה אל עו"ד משפחה בעלת המלצות וניסיון

    ישנם מצבים בהם ניהול התא המשפחתי דורש את מעורבותו של עורך דין לענייני משפחה. זאת על מנת להגיע לפתרונות וההסדרים המשפטיים, שייתנו מענה לסוגיות משפחתיות שונות, ובסופו של דבר ייטיבו ככל האפשר עם כלל הצדדים המעורבים.

    תחום דיני המשפחה הוא תחום מורכב וייחודי, הן מבחינת עיסוקו בנושאים רגישים הסובבים סביב חיינו האישיים, והן מבחינת ההיבט המשפטי הייחודי, בו להלכה היהודית ולפסיקת בית הדין הרבני קיים משקל רב משמעות. לפיכך, בעת בחירת עורך דין לענייני משפחה, יש לבחור בעו"ד מקצועי ובעל ניסיון רב שנים בתחום.

    באילו תחומים מטפל עורך דין לענייני משפחה?

    דיני משפחה כוללים תחתיהם מגוון תחומים ונושאים משפטיים שונים.

    בין העיקריים שבהם נמנים:

    1. הליכי גירושין

    כשבני הזוג מחליטים להתגרש ולפרק את התא המשפחתי, עליהם יהיה להתמודד עם מספר סוגיות משפטיות מרכזיות, דוגמת חלוקת רכוש ביניהם, הסדרי משמורת על הילדים וקביעת גובה תשלומי מזונות. אחת האפשרויות המומלצות להסדרת הליכי הגירושין בצורה נעימה, מהירה ויעילה, היא באמצעות גישור גירושין, והגעה להסכם המתחשב בצרכים והמטרות של שני הצדדים.

    1. עריכת הסכם ממון

    את הסכמי הממון ניתן לערוך הן טרום הנישואין והן במהלכם, כשמטרתם להסדיר את אופן חלוקת הרכוש במידה ובני הזוג יחליקו לסיים את הקשר ביניהם. עריכת הסכם ממון בצורה מסודרת ומדויקת עם עורך דין לענייני משפחה, תוכל לחסוך לכם עוגמת נפש רבה והליכים בירוקרטיים מסורבלים ומתישים בעתיד.

    1. צוואות וירושות

    זהו אמנם נושא שלא כל כך נעים לחשוב עליו, אך מטבעם של דברים, רגע לכתנו מן העולם הוא בלתי נמנע. לפיכך, כדאי להיערך אליו בהתאם ובייחוד בכל הקשור לעריכת צוואות וירושות. עריכת צוואות וירושות עם עורך דין מומחה, תבטיח לנו כי לאחר לכתנו מן העולם, הרכוש והנכסים שצברנו יחולקו כראות עינינו ובאופן שימנע מחלוקות ומריבות מיותרות בין היורשים.

    לסיכומו של דבר

    תחום דיני המשפחה כולל תחתיו מגוון סוגיות משפטיות הנוגעות למצבים שונים בחיינו, כשמלבד ההיבט המקצועי, הן דורשות גם מענה אישי והתייחסות רגשית. עם ניסיון מקצועי רב שנים בתחום וגישת עבודה הדוגלת ביחס אישי וחם ואוזן קשבת לכל לקוח, משרד עו"ד קורל פרג'יאן ישמח להעניק לכם שירות מקצועי וליווי משפטי בכל התחומים המשפטיים הנוגעים לכם באופן אישי ולכלל המשפחה. אל תהססו, צרו קשר – 052-5507498.

    שתף באמצעות

    מאמרים נוספים

    Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
    052-5507498 WhatsApp