logo-community

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    למה חשוב להשתמש בשירותיו של עו"ד הוצאה לפועל?

    למה חשוב להשתמש בשירותיו של עו"ד הוצאה לפועל?

    פנייה לשירותיו של עורך דין לענייני הוצאה לפועל היא הכרחית במקרים בהם אתם מתחילים להרגיש שאתם נכנסים לסחרור כלכלי. על אחת כמה וכמה הדבר חיוני אם כבר קיבלתם התראות לקראת פתיחת תיקים בהוצאה לפועל. עורך דין לענייני הוצאה לפועל יסייע לכם לעשות סדר בחובות בהצטברו, לערוך משא ומתן אפקטיבי מול הנושים ומול לשכת הוצאה לפועל, למזער את השפעותיהן של ההגבלות והסנקציות הכלכליות השונות, ובסופו של תהליך – להגיע להסדרי החובות המתאימים ביותר למצבכם ולצאת לדרך כלכלית חדשה.

    כיצד בוחרים עורך דין לענייני הוצאה לפועל?

    בחירת עורך דין מומלץ לענייני הוצאה לפועל מהווה פעמים רבות את נקודת ההבדל בין ניהול מוצלח של תיק ההוצאה לפועל לבין החמרת המצב.

    בכדי לוודא שאכן בחרתם עורך דין מומלץ, כדאי להקפיד על הפרמטרים הבאים:

    1. מומחיות בתחום

    לא מעט משרדי עורכי דין בוחרים לעסוק במגוון תחומים משפטיים, אך בכדי להבטיח לעצמכם טיפול מקצועי ואיכותי בתחום, חשוב לבחור במשרד בעל התמחות ספציפית בתחום הוצאה לפועל.

    1. ניסיון

    ניסיון רב שנים בתחום הוא אחד האלמנטים עליהם תמיד מומלץ להקפיד כשבוחרים בעל מקצוע בכלל, ועורך דין הוצאה לפועל בפרט. זאת מכיוון שניסיון רב שנים בתחום מעיד לרוב על יכולות להתמודד עם מגוון מצבים ומקרים שונים.

    1. מוניטין מוכח

    שירותיו של עורך דין לענייני הוצאה לפועל נועדו בסופו של דבר להשיג תוצאות חיוביות עבורכם. לכן, לפני שבוחרים עורך דין הוצאה לפועל, כדאי לוודא כי הוא צבר מוניטין מוכח בתחום, ושנזקפים לזכותו אחוזי הצלחה גבוהים בתיקים בהם טיפל.

    1. המלצות וביקורות חיוביות

    המלצות של לקוחות אחרים וביקורות חיוביות במנועי החיפוש המקוונים, יכולות בהחלט להעיד כי מדובר בעורך דין מנוסה ומומלץ.

    1. יחס אישי

    פתיחת תיקים בהוצאה לפועל כרוכה גם בהתמודדות נפשית לא פשוטה ולחץ רב. לכן, מלבד ההיבט המקצועי, חשוב לוודא כי עורך הדין יכול להעניק לכם יחס אישי בתקופה כה מאתגרת ולחוצה בחייכם.

    1. זמינות גבוהה

    עורך דין הוצאה לפועל הוא בסופו של דבר הגורם המקצועי שמייצג אתכם מול הנושים ומול מערכת הוצאה לפועל. לכן, חשוב שישמור על זמינות גבוהה עבורכם, גם כאשר מדובר לעיתים בשעות לא כל כך שגרתיות.

    עו"ד קורל פרג'יאן – פתרונות משפטיים לכל מצב ועניין

    במידה ונקלעתם למצב של פתיחת תיקים בהוצאה לפועל, אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר בהקדם לשיחת ייעוץ ראשונית. בפגישתנו נבין יחדיו מהו היקף החובות ומהם הפתרונות המשפטיים המתאימים ביותר עבורכם. עם למעלה מ-10 שנות ניסיון בתחום ויחס אישי חם ותומך, צוות משרד עו"ד קורל פרג'יאן ישמח לסייע גם לכם. צרו קשר –  052-5507498.

    שתף באמצעות

    מאמרים נוספים

    Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
    052-5507498 WhatsApp