logo-community

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    איך לבחור עורך דין לדיני משפחה? מדריך לבחירה נכונה

    איך לבחור עורך דין לדיני משפחה? מדריך לבחירה נכונה

    המשפחה היא הדבר החשוב ביותר בחיינו. לצד רגעים משפחתיים שמחים ומאושרים, ניהול התא המשפחתי כרוך גם בלא מעט סוגיות משפטיות, המצריכות לעיתים את מעורבותו של עו"ד דיני משפחה. סוגיות משפטיות אלו קשורות הן בסכסוכים בין בני המשפחה והן בעניינים אחרים, כמו הסכם ממון, צוואות ועוד. בשל הרגישות הרבה ואופי הסכסוכים הללו, הערכאות המשפטיות המוסמכות לדון בעניינים אלו הן בית המשפט הרבני ובית המשפט לענייני משפחה. בכדי לנהל את ההליך המשפטי בצורה הטובה ביותר מבחינתכם, חשוב שיהיה לצידכם עורך דין מומחה בתחום דיני משפחה. אז כיצד בוחרים עורך דין כזה?

    כך תבחרו נכון עורך דין לדיני משפחה

    בחירת עו"ד דיני משפחה מומלץ, מהווה פעמים רבות את נקודת ההבדל בין הצלחת התביעה ושמירה על האינטרסים שלכם לבין תוצאות קצת פחות מוצלחות מבחינתכם.

    בכדי לוודא שאכן מדובר בעורך דין מתאים, חשוב להקפיד על הדברים הבאים:

    1. התמחות בדיני משפחה

    תחום עריכת הדין כולל תחתיו מגוון סוגיות משפטיות שונות וההמלצה הרווחת היא לבחור במשרד עורכי דין שהתמחותו המרכזית היא תחום דיני המשפחה, כך שתוכלו להיות בטוחים כי תקבלו מענה ופתרון מקצועי לכל סוגיה ובעיה.

    1. יחס אישי

    דיני המשפחה השונים כרוכים גם בהיבט רגשי המוסיף למורכבות של ההליך המשפטי ולכן, חשוב לבחור בעורך דין מקצועי שיהיה זמין עבורכם וייתן לכם יחס אישי, כך שתוכלו לעבור בהצלחה את ההליך.

    1. יכולת ניהול משא ומתן

    בשל אופיין הייחודי של הסוגיות המשפחתיות השונות, ההמלצה הרווחת היא לנסות ולהגיע לפשרה, כך שבני המשפחה המסוכסכים עדיין יוכלו לשמור ולקיים יחסים חיוביים ביניהם. לשם כך, כדאי שלעורך הדין הנבחר יהיו את היכולות המתאימות לנהל משא ומתן ולהגיע להסכם האידיאלי ביותר עבורכם.

    עו"ד קורל פרג'יאן – משרד עו"ד המתמחה בדיני משפחה

    בחירת עורך דין מקצועי ומנוסה בתחום דיני משפחה זו לא רק המלצה למעוניינים להגיע להסדר האידיאלי ביותר מבחינתם, אלא חובה של ממש. למשרדנו, משרד עו"ד קורל פרג'יאן, ניסיון עשיר בתחום דיני משפחה – אם אתם מעוניינים להסדיר צוואות, הסכמי ממון, סוגיות הקשורות בגירושין (הסכם גירושין, מזונות, הסדרי ראייה ועוד) וסוגיות משפחתיות נוספות, אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר ולברר מהם הצעדים המשפטיים המומלצים ביותר עבורכם.

    שתף באמצעות

    מאמרים נוספים

    Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
    052-5507498 WhatsApp